Thursday, November 27, 2008

W Bush

Har som vanlig tatt en pause for å forske litt, og etter en lang og svært krevende studie kan jeg rapportere at ender, både i konkret og overført betydning, har ulik grad av risikoaversjon. Den fullstendige rapporten foreligger på Biblioteket på Universitetet i Kmick. Det vil sikkert glede dere å få vite at jeg har fått fornyet mitt forskningsstipend på grunn av dette forskningsprosjektet.

Jeg må også få ønske Mikaj lykke til i døden, siden han verken er 20 år eller nettopp har hatt bursdag.

I denne medlyen, som sikkert vinnes av Mr Phelps, vil jeg til slutt legge til at McAfee SiteAdvisor er et drittprogram. McAfee har brukt tid på å teste useriøse nettsteder som Kandidatens, men ikke min side. Skandale med stor Å!

2 comments:

Anonymous said...

Har du estimert theta-verdiene? Er de like ille som i mega-puzzle-problemet til vår østerriske professor-helt?

Du holder deg ganske ung, du også. Hva er mirakelkuren?

SiteAdvisor er et strålende program. Du får eventuelt tipse dem om dette er noe som er sårt for deg.

Dure Kmick said...

De er så store at det er drukningsfare pga flukt.

Jeg er et mirakel i meg selv. Det er kuren.

Ja, jeg får opprette en rekke epostkontoer og manipulere alt.