Friday, September 7, 2007

KA er syk

Som dere kanskje har fått med dere har KA litt virus-problemer som Lavasoft ikke kan hjelpe ham med, og som den briljante vennen og menneske jeg er, har jeg funnet en måte vi begge kan tjene penger på. Fra og med nå vil jeg tilby tippetjenester her på bloggen, helt gebyrfritt og uten skjulte kostnader. * Selvfølgelig deler vi likt, jeg tar alle inntektene og KA tar alle kostnadene.

Odds for......

1. hvilken dag KA ble syk
  • torsdag 6.9 0,45
  • fredag 0,57
  • lørdag 0,8
  • søndag 0,95

2. hvilken dag han begynner å bli bedre

  • fredag 1.00001
  • lørdag 1.5
  • søndag 1.25
  • mandag 1.1

3. hvor vondt han har i halsen lørdag kl 12.00

  • ikke noe 8,78
  • litt vondt 3.21
  • passelig vondt 2.98
  • litt mer enn passelig vondt 3.04
  • brenne i helvete vondt 5.72

4. får han feber

  • Ja 1.47
  • Nei 6,66
  • Det kommer an på om man måler i C eller F 1.58

5. vil han på noe tidspunkt være i en Nash-likevekt?

  • JA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 1 003 494**
  • Nei 34.45
  • Dette er avhengig av om vekten fungerer
  • Dette er avhengig av om Erna Solberg sitter på den ene siden av vekten og av om Sponheim er på den andre 367
  • Dette er avhengig av om Bjarne Betjent og Alfa gir like stor lykkefølelse som Mr Mekker, Max Mekker. 3.56

Andre spillforslag mottas. Alle rimelige beløp godtas.

*Alle spill er bundlet med ett spill av nummer 1.

**Forutsetter at man satser et beløp som er 3000 ganger så stort på alternativ "Nei" på spm 5.

2 comments:

Weinberg said...

Så lenge du bundler alle spill med spill 1 kan du vel ta imot spill på alt? Forslag:
Blir Dure politianmeldt av Trond Giske for brudd på spilleloven?
Ja 17,07
Nei 21,67
Nei, men Giske tvangsnasjonaliserer og monopoliserer Dures tippetjeneste under Norsk Tipping-paraplyen etterfulgt av aggressive TV-reklamer og offentliggjøring av resultat i beste sendetid på NRK1 1,03

Dure Kmick said...

Den var ikke dårlig du. Kanskje jeg må ansette deg. Jeg har litt overflødig metall liggende her, godtar du det som betaling?
Høres ut som om jeg trenger en som kan eliminere Giske. Hvem kan gjøre det montro?
Eller, et monopol høres bra ut så lenge jeg får profitten. Giske kan få 10%, så blir han glad og lar meg få resten.