Sunday, April 1, 2007

Hydro-aksjer

Jeg fikk selvangivelsen i posten i går, og nok en gang var jeg langt, langt under skattegrensen. I år kommer jeg derimot til å betale skatt for første gang! Jeg solgte alle 700 Hydro-aksjene mine på fredag med en gevinst på over 45 kr pr aksje!!!!!!!!!!!!!!!! Er ikke studielån et fantastisk gode? Alle burde fått penger til å investere i akjser.
Jeg spratt den første sjampanjeflasken i går, og flere skal det bli. Jeg har til og med tatt meg bryet med å sende en flaske til Kandidaten og en til konferanse-mannen.
Nå gjelder det bare å finne noe å investere ( eller bruke) pengene i (/på). Noen tips?

2 comments:

Weinberg said...

Jeg antar at siden du skrev inn dette den 1. april, så har gevinsten heller bestått i et tap. Jeg forventer derimot å få champagneflasken tilsendt så snart jeg er tilbake i byen der ingen kan spille fotball.

Dure Kmick said...

Jeg har en urealisert gevinst, men den er knapt 4sifret. Dure drakk alt, så det er ikke noe igjen til deg. Han surrer rundt her uten mål og mening, så jeg måtte skrive dette for ham.

Ingen kan spille fotball???
Aalesund vant 3-1 mot Molde, som er i 1.divisjon. Brann slo Start 2-0. Vil nå si at sistnevnte resultat er best.