Saturday, May 5, 2007

Er du forelsket i læreren?

Jeg bestemte meg for å henge meg på rekken av dårlige parodier og forsøk på å gjenta gamle suksesser, så her har dere en ny versjon av "Forelska i læreren". Jeg jobbet hardt for å få den klar til både vor- og nachspiel, så nå er det bare å sette i gang med synging, luftgitarer og lufttrommer. Denne utgaven er bedre enn både orginalen og den nye utgaven fra det gjenforente og urgamle The Kids, som gjorde come back for noen uker siden. Det var jo selvfølgelig denne versjonen de skulle fremført, men på den tiden hadde jeg bare løse tanker om teksten så det gikk ikke.

Hvis dere føler for å friske opp minnene om orginalversjonen, kan den blant annet sees her.
De nye partiene i teksten synges samtidig med gitarriffet som stiger fra en mørk til lys tone.


Hun er på kontoret rett ved siden av
Hun har fantastisk kropp og personlighet
Jeg er forelska, men det betyr ikke no
Jeg sender mail, men får rapporter som svar
Hun synes at jeg skulle hatt egen bar
Hun er forelska, men det er ikke i meg

Hun er forelska i sjefen nei! Nei! Nei!
Forelska i sjefen nei! nei! nei!
Hun er forelska i sjefen
Og ikke i meg

Sjefen vår er hundre år,
Han har 80 mill og hentesveis,
Han er hele stedets store mann

Og jeg er bare 20 år,
Hun sier: kom tilbake med mere gryn
Hun er forelska men
Det er ikke i meg

Hun er forelska i sjefen nei! Nei! Nei!
Forelska i sjefen nei! nei! nei!
Hun er forelska i sjefen
Og ikke i meg

Hun er forelska i sjefen nei! Nei! Nei!
Forelska i sjefen nei! nei! nei!
Hun er forelska i sjefen
Og ikke i meg

Hvorfor vil hun ikke se på meg?
Er det fordi jeg har for lite pæng?
Eller fordi jeg mangler hentesveis?
Nei det er ikke godt å svare på
Hvorfor vil hun ikke se på meg?
Hvorfor vil hun ikke se på meg?

Hun er forelska i sjefen nei! Nei! Nei!
Forelska i sjefen nei! Nei! Nei!
Hun er forelska i sjefen
Og ikke i meg

Hun er forelska i sjefen nei! Nei! Nei!
Forelska i sjefen nei! Nei! Nei!
Hun er forelska i sjefen
Og ikke i meg

Hvorfor vil hun ikke se på meg?
Er det fordi jeg har for lite pæng?
Hvorfor vil hun ikke se på meg?
Er det fordi jeg har for lite pæng?
Hvorfor vil hun ikke se på meg?
Hvorfor vil hun ikke se på meg?

2 comments:

Visekorporal Rasch-Vikabø said...

Fabelaktig..! :-D

Dure Kmick said...

Takk for det.
Var egentlig ikke noe særlig å endre på. I utgangspunktet er jo teksten ganske kort.