Thursday, May 17, 2007

Lesefri og Gratulasjoner

Ja, i dag får endelig alle(?) eksamens-nerdene en lesefri dag. Min halvbror sliter fælt med å bare komme opp i 4t effektiv lesing pr dag. Stakkers tapere. En Duramen fra det duriske universitetet og høyskolen i Kmìck, er jo noe som henger høyere enn alt annet. Det var jo der alle skulle gått. Nå vier jeg hele mitt liv til durisk musikk og til å utvikle Duregrammet, og gjennom det revolusjonere hele måten man ser på ledelse.
Jeg kan tenke meg at jeg om 1 års tid kommer til å motta Nobelprisen i økonomi og litteratur, samtidig som jeg opptrer til ære for meg selv som verdens mest populære artist noensinne. Jeg har utviklet en teori som sier at jeg kommer til å selge 100mill eksemplarer av mitt første album.

Natt til i dag var det for øvrig 1 år siden forrige gang jeg var på en skikkelig bytur. Det føles ikke så lenge, men det er jo for gale. Kanskje jeg får gjenta suksessen snart. Det er også 1 år siden jeg fikk den verste sykdommen jeg har fått de siste 4 årene, jeg ble helt slått ut av en hard influensa. Først en upper cut på haken etter fulgt av et skikkelig knock out slag i tinningen. Lurer på om det hadde noe med byturen å gjøre...

Mikaj har tydeligvis gode kontakter med værgudene, det var meldt regn de 6 neste dagene fra og med tirsdag, men etter hans innlegg for 2 dager siden har det for det meste vært sol. Kan du ikke fikse sol hele året?

Til slutt må jeg gratulere alle med dagen, og sende en ekstra hilsen til alle landets russ på deres siste dag i rødt, hvitt og blått, grønt og svart.

1 comment:

Weinberg said...

Lesefri, nei. Knallhard jobbing fra morgen til kveld. Tolv timer intensivt hver dag.

Det er ikke for gale å ikke ha vært på byen på ett år, jeg har omtrent ikke vært på byen siden russetiden og hver gang jeg er det tenker jeg "hva i alle dager gjør jeg egentlig her?"